31 Mart 2008 Pazartesi

Java Sms Api - Haber 2


Şimdilik Nokia S40 lar için çalışan ( s60 için deneyemedim :) ) SMS Api bitmis durumda. Gözden geçiriyorum. Eksiklikler, kodda hatalar var mı? Ben de sorunsuz çalışıyor.

Amacım projelerinize SMS özelliğini katabilmeniz. Gerçekten harika fikirler geliyor insanın aklına, çok güzel projeler geliyor. Cep telefonunu insanlar her zaman taşıyorlar, onlara her zaman ulaşmak mümkün oluyor. Telefonların bu güzelliğinden yararlanarak projeler geliştirmek gerekiyor artık.

Kısa bir süreliğine açık kaynak kodlu olmayacak, yani upload edeceğim jarlarda source codelar olmayacak :(

Ben pcsuite bluetoothla baglanıyorum, cablo ile de olması lazım diye
düsünüyorum deneme imkanım olmadığı için bir şey diyemeyeceğim. büyük
ihtimalle olur diye düşünüyorum, usb de bir nevi seri port,
baglandiginiz usb nin comport numarasını uygulamanıza girebilirseniz,
apiyi çalıştırırsınız diye umud ediyorum.


Gereken donanım ve yazılımlar,
-pc suite 6.82 or newer version
-bluetooth module or usb cable

az daha sabretmek lazım...

sabreden derviş :

http://afsungur.googlepages.com/SMSApi.rar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder